Kuriu atveju pavadink laivo katastrofa?

Kuris atvejis klasifikuotas kaip „laivo avarija“

Laivo katastrofa yra vienas iš labiausiai siaubingų ir dramatiškų įvykių, kurie gali įvykti jūroje. Ši nelaiminga situacija gali įvykti dėl įvairių priežasčių ir atvejų. Kiekvienas laivo katastrofos atvejis turi savo unikalias savybes ir yra pakankamai įspūdingas, kad gautų pavadinimą.

Vienas iš laivo katastrofos atvejų, kurį galima pavadinti “Didžiausia katastrofa”, gali būti tada, kai daugiau nei vienas didelis kruizinis laivas susiduria ir nuskęsta. Ši katastrofa gali turėti didžiulį poveikį žmonių gyvybėms, nes laivuose paprastai yra šimtai, o kartais net tūkstančiai žmonių. Tai būtų baisus tragiškų mirties atvejų ir prarastų vilties akcentas.

Kitas įdomus laivo katastrofos atvejis gali būti susijęs su nesėkmingu laivo išlakavimu. Pavyzdžiui, jei laivas peržengia ledynmetyje ir užstriginėja arba susiduria su kliūtimis, tai gali sukelti katastrofiškas pasekmes. Tokio atvejo pavadinimas galėtų būti “Ledynsritulio auka”. Tai liestų gamtos ir žmonių sąveikos tragišką matą ir pabrėžtų laivo praradimo sunkumą.

Laivo katastrofos priežastys

Laivo katastrofos gali būti sukeltos įvairiomis priežastimis. Vienas iš pagrindinių veiksnių yra laivo techninės būklės arba konstrukcinės klaidos. Jei laivas yra neįtvirtintas arba neturi pakankamai stiprios konstrukcijos, jis gali susidurti su sunkumais ar patirti išsiplėtimą.

Be to, kita svarbi katastrofos priežastis yra gamtos nelaimės. Nepriklausomai nuo įspėjimų, potvyniai arba audros gali padaryti didelę žalą laivui. Ji gali priversti laivą nukrypti nuo kelio ar netgi nugriauti jį.

Žmogiškieji veiksniai taip pat gali lemti laivo katastrofą. Vairuotojo klaidos, nepakankamai apmokyti įgulos nariai ar aplaidus laive esančių taisyklių laikymasis gali sukelti rimtų incidentų. Netinkamas navigacijos planavimas ar per didelis laivo apkrovimas taip pat gali turėti katastrofines pasekmes.

Galima priežastis yra ir techninės sistemų gedimai. Jei laivo variklis, komunikacijos ar navigacijos sistemos sutrikdo, tai gali lemti katastrofą, nes laivas neteks galimybės greitai reaguoti į pavojų ar aptikti pavojingas situacijas.

Laivo katastrofos priežastys yra daugialypės ir gali priklausyti nuo daugelio veiksnių. Kad būtų išvengta tokių nelaimių, būtina laikytis griežtų saugos taisyklių ir nuolat tikrinti laivo būklę.

Kritiniai laivo defektai

Laivo defektai gali būti itin pavojingi ir netgi keliantys grėsmę gyvybei. Štai keli dažniausi ir kritiniausi laivo defektai, kurie galėtų sukelti katastrofą:

  1. Vandens įsiliejimas į laivo vidų – įsiliejus vandeniui, laivas gali pradėti skęsti ar netgi nurimti. Vandens srautas gali sukelti laivo judesio ir stabilumo praradimą.
  2. Elektros sistemų gedimai – elektros problemos gali lemti pažeistas navigacijos sistemas, laivo valdymą arba gaisro atsiradimą laive. Tai yra kritiniai defektai, kurie gali sutrikdyti laivo veiklą ir sukelti pavojų keliaujantiems žmonėms.
  3. Variklio gedimai – jei laivo variklis sustoja arba pradeda darbą netinkamai, tai gali pasekti patiriamam judesiui ir dėl šios priežasties gali atsirasti sunkumų su laivo valdymu. Tai yra vienas iš dažniausių ir pavojingiausių laivo defektų.
  4. Šviestuvo gedimai – tinkamai veikiantis šviestuvas yra būtinas laivo saugumui, ypač tamsiu paros metu. Jei šviestuvas neveikia arba gedimai sutrikdo jo šviesos intensyvumą, tai gali lemti avariją, susidūrimą ar kitas pavojingas situacijas pelke.
  5. Korpuso pažeidimai – įvykus avarijai arba susidūrimui, laivo korpuso pažeidimai ar įtrūkimai gali sukelti vandens įsiveržimą į vidų. Jei toks defektas nebus nedelsiant sutaisyta, tai gali gres­ti laivo nuskendimas ar kitos rimtos katastrofos.

Visi šie defektai gali turėti pavojingas pasekmes ir keliančius grėsmę gyvybei. Labai svarbu, kad laivų įrenginiai būtų nuolat tikrinami ir palaikomi tinkamoje būklėje, siekiant užtikrinti saugumą jūrose ir vandenynuose.

Netinkama navigacija ir ženklinimas

Navigacija ir ženklinimas yra labai svarbūs veiksniai, saugant laivus nuo katastrofų. Tačiau netinkama navigacija ir ženklinimas gali sukelti rimtų nelaimių ir laivo katastrofų.

Vienas iš dažniausių netinkamos navigacijos pavyzdžių yra neatsižvelgimas į esamus vandens kelius, kurie yra pažymėti ženkluose. Tai gali sukelti susidūrimus su kitais laivais, nesgebėjimą tinkamai manevruoti ir valdyti laivą bei nežinomybę apie paslėptas pavojingas vietoves. Laivų vairuotojai turi būti atidūs ir tinkamai įvertinti ženklų reikšmę, siekdami išvengti neteisingo nukreipimo arba nelaimingų atsitikimų.

Analogiškai, netinkamas ženklinimas gali sukelti klaidinimo grėsmę. Jei ženklai nėra aiškūs ar neadekvatūs, laivai gali patekti į pavojingas vietas ir negalėti tinkamai reaguoti į grėsmę. Svarbu, kad visi ženklai būtų gerai prieinami ir aiškiai matomi, kad laivai galėtų laiku įspėti ir išvengti nenumatytų situacijų.

Netinkamos navigacijos ir ženklinimo pasekmės:

  • katastrofinės avarijos su kitais laivais;
  • nepajėgumas manevruoti tinkamai;
  • pavojaus zonos nepastebėjimas;
  • kliūtys navigacijos sistemoms;
  • nenaudingas ženklinimas sunkumams įveikti;
  • tuvos susidūrimo rizika;
  • žalos aplinkai grėsmė.

Ką galima padaryti, siekiant išvengti netinkamos navigacijos ir ženklinimo:

  1. įdiegti ir palaikyti efektyvią navigacijos ir ženklinimo infrastruktūrą;
  2. informuoti laivų vairuotojus apie esamas ir potencialias grėsmes navigacijoje;
  3. dalytis informacija apie ženklinimo pakeitimus ir naujoves;
  4. tinkamai ženklinti sunkiasios vandens kliūtis ir kitas pavojingas vietas;
  5. mokyti laivų vairuotojus tinkamai interpretuoti ir naudoti ženklus;
  6. atsisakyti netikslaus navigacijos ir ženklinimo, siekiant užtikrinti sklandų ir saugų laivybą.

Į atmosferą patekę taršalai

Terkiant laivo katastrofai, viena iš svarbiausių problemų yra į atmosferą patekusi tarša. Tai gali būti skystoji arba kietoji medžiaga, kuri gali turėti neigiamų pasekmių aplinkai ir žmogaus sveikatai. Šiame straipsnyje aptarsime, kokie taršalai gali patekti į atmosferą ir kokios gali būti jų pasekmės.

Skysčių taršalai

Laivo katastrofos metu gali į atmosferą patekti skysti taršalai. Tai gali būti naftos produktai, chemikalai ar kitos toksiškos medžiagos. Skysčių taršalai gali nuo laivo išsilieti tiesiogiai į vandenį arba iš garų patekti į atmosferą. Šie taršalai gali sukelti žalingą poveikį jūros ekosistemai ir gyventojams, kurie gyvena arba dirba šalia jūros.

Daugelis skysčių taršalų yra toksiški ir gali turėti neigiamų poveikių žmogaus sveikatai. Kai kurie taršalai gali sukelti dirginimą ir uždegiminius procesus kvėpavimo takuose, gali pakenkti odai ir akių gleivinėms bei sukelti sunkesnių sveikatos sutrikimų, jei jais įkvepiama didelė koncentracija.

Kietieji taršalai

Gali atsitikti, kad laivo katastrofos metu į atmosferą pateks ir kietieji taršalai. Tai gali būti skaldytos laivo dalių dalys, metalinės konstrukcijos, įrankiai ir kt. Kietieji taršalai gali būti nuo laivo išmestos į jūrą, išplėštos nuo laivo sienos arba iškritusios iš įrantės. Šie taršalai gali sužaloti jūros gyvūnus, sunaikinti jūros dugną ir netgi sukelti ekologinę katastrofą.

Be to, kietieji taršalai gali kelti pavojų ir žmonių sveikatai. Didelėms metalinėms objektams nukritus į vandenį, gali kilti pavojus mažos jūroje plaukančios žvejybos ar atostogų laivams. Taip pat, nuo šių taršalų gali kilti pavojus dėl uždegimų ar įvairių traumų, įskaitant didelius žaizdų paviršius.

  • Skystieji taršalai gali būti naftos produktai, chemikalai ar kitos toksiškos medžiagos.
  • Kietieji taršalai gali būti skaldytos laivo dalių dalys, metalinės konstrukcijos, įrankiai ir kt.
  • Taršalai gali sukelti žalingą poveikį jūros ekosistemai ir žmonių sveikatai.

Besikeičianti oro sąlyga

Kai laivas patiria katastrofą, vienas iš veiksnių, kurie gali turėti didelę įtaką katastrofos eigai, yra besikeičianti oro sąlyga. Oras, toks kaip stiprus vėjas ar audros, gali padaryti laivo valdymą sunkesnį arba net visiškai neįmanomą.

Stiprus vėjas gali sukelti didelius bangas ir sūkurį, kurie gali labai stipriai veikti laivo stabilumą. Labai svarbu, kad laivas būtų pajėgus atlaikyti didelius jėgų poveikį, kurį sukelia stiprus vėjas ir audros. Taip pat svarbu, kad laivo aparatūra, tokių kaip kompasai ir radarai, būtų gebėtų veikti net ir nepalankiomis oro sąlygomis.

Laivo varikliai ir oro sąlygos

Besikeičianti oro sąlyga taip pat gali turėti didelės įtakos laivo varikliams. Stiprus vėjas gali sukelti sunkumų, kai reikia manevruoti ar stabdyti laivą. Taip pat, audros, šalnos ar aukšta temperatūra gali paveikti laivo variklio darbą.

Vidutinė ar sunki audra taip pat gali paveikti matomumą ir komunikaciją tarp laivo ir gyvybių gelbėjimo tarnybų. Tai daro laivo išgelbėjimą sunkesnį ir gali turėti įtakos greičiui, kuriuo gelbėtojai gali patekti į katastrofos vietą.

Saugumo priemonės

Siekiant minimalizuoti katastrofos riziką besikeičiant oro sąlygai, labai svarbu, kad laivas būtų tinkamai įrengtas saugumo priemonėmis. Tai gali apimti gero matomumo šviesą ir signalizaciją, stabilumo kontrolės sistemą, radio ryšio priemones ir kitas technologines priemones.

Be to, svarbu, kad laivo įgula būtų tinkamai apmokyta susidoroti su nepalankiomis oro sąlygomis ir žinotų, kaip teisingai reaguoti į katastrofą ar potencialią katastrofą. Šios mokymo programos ir reguliarūs pratimai gali padėti pagerinti įgulos gebėjimus dirbti sudėtingomis sąlygomis.

Laivo įgulos klaidos

Laivo katastrofa gali įvykti dėl įvairių priežasčių, tačiau dažniausiai ji būna susijusi su įgulos klaidomis. Įgulos narių nepriklausomybės, koncentracijos stoka arba netinkamas reagavimas į situaciją gali turėti didelę įtaką laivo saugumui.

Viena iš pagrindinių klaidų yra netinkamas manevravimas laive. Šioje situacijoje, laivo įgula gali netinkamai įvertinti audrų ar stipraus vėjo sąlygas ir neišlaikyti reikiamos kontrolės.

Be to, įgulos klaidos gali būti susijusios su navigavimu. Jei laivo įgula netyčia pakeičia maršrutą arba peržiūri navigacinę informaciją netinkamai, tai gali sukelti katastrofą.

Kitas dažnas įgulos klaidų pavyzdys – netinkamas komunikavimas. Jei įgula nesugeba aiškiai ir greitai informuoti vienas kitą apie problemas arba neatlikti skubios komunikacijos su kitomis laivų įgulomis, tai gali sukelti pavojingas situacijas, prie kurių prieinama negalimybiu tinkamai reaguoti.

Be to, laivo įgulos klaidos gali būti susijusios su slydimu arba pakilimu į bangą. Jei įgula netinkamai valdo slydimo ar pakilimo greičius arba nepakankamai atsižvelgia į jūros būklę, tai gali sukelti katastrofą.

Svarbu paminėti, kad šie pavyzdžiai yra tik dalis galimų laivo įgulos klaidų, kurios gali turėti įtakos laivo saugumui. Todėl labai svarbu, kad laivo įgula būtų gerai apmokyta ir nuolat atnaujintų savo žinias, siekiant išvengti galimų nelaimių.

Klaidos rūšis Pasekmės
Netinkamas manevravimas laive Potencialus laivo praradimas ar susidūrimas su kitais laivais
Netinkamas navigavimas Potencialus laivo eismo kelyje iššūkis arba šaltinis vandenyje
Netinkamas komunikavimas Potencialus neatidėliotinas reagavimas į pavojų arba nesusipratimų su kitais laivų įgulų padariniai
Slydimas arba pakilimas į bangą Potencialus laivo išsisukimas iš kontroliuojamos būklės ar nenumatytos šlovės

Žmogaus veiksmai ir aplaidumas

Daugybė laivo katastrofų įvyksta dėl žmogaus veiksmų arba aplaidumo. Nors modernios navigacijos priemonės ir radarai gali padėti išvengti nelaimių, tai nepadeda, jei žmonės nesilaiko jūrų eismo taisyklių ir nedrįsta priimti reikiamų sprendimų.

Kai kuriuose laivų nelaimių atvejuose galima pastebėti jūrininkų aplaidumą. Tai gali būti dėl nenumatytų aplinkybių, nepakankamos mokymo arba nepasitikėjimo savimi. Neretai žmonės nesilaiko privalomų saugumo taisyklių, nepakankamai atkreipia dėmesį į aplinką arba ignoruoja perspėjimus.

Žmogaus veiksmai taip pat gali sukelti laivo katastrofą. Pavyzdžiui, kapitono nurodymas ignoruoti audrą ir tęsti kelionę, nors buvo matoma, kad audra stiprėja. Įgulos narių klaidos taip pat gali turėti lemiamą įtaką, tokias kaip neteisingas komandinis darbas ar netinkamai atlikta navigacija.

Laivo katastrofų prevencija ir saugumas yra neatsiejama navigacinės pramonės dalis. Svarbu nuolat tobulinti jūrų eismo taisykles, stiprinti jūrininkų mokymą bei įgyvendinti technologines naujoves, kad būtų galima išvengti žmogaus klaidų ir sumažinti nelaimingų atsitikimų riziką.

Rekomendacijos:

  • Laikytis privalomų saugumo taisyklių
  • Stebėti orų prognozes ir imtis nuovokios veiksmų
  • Siekiant išvengti žmogaus klaidų, reikia nuolat tobulinti jūrų eismo taisykles ir mokymą
  • Naudoti modernias navigacijos ir saugumo technologijas

Atkreipdami dėmesį ir prisiimdami atsakomybę, galime padidinti jūrų eismo saugumą ir išvengti daugelio laivo katastrofų, kurios yra žmogaus veiksmų ir aplaidumo rezultatas.

Gaisro ar sprogimo atvejai

Laivo katastrofos gali būti įvairios, tačiau viena iš labiausiai rimtų yra gaisras arba sprogimas. Tokie įvykiai gali būti labai pavojingi ne tik laivui, bet ir jo įgulai bei keleiviams.

Gaisras

Gaisras laive gali atsirasti dėl įvairių priežasčių, tokių kaip elektrinių sistemų gedimai, degių medžiagų nesaugus laikymas ar net aplinkiniame vandenyje esančių degiųjų skysčių sąlyginai nedidelio lygio užsidegimas.

Laivų gaisrai gali greitai plisti ir tapti sunkiai kontroliuojami. Todėl pirmiausia svarbu imtis greitų ir efektyvių priemonių patvirtinus, kad gaisras yra reali grėsmė. Tai gali apimti laivo evakuaciją, žvalgymą, kuriuo siekiama nustatyti gaisro vietą ir mastą, bei ugniagesių kvietimą padėti užgesinti gaisrą.

Svarbu, kad kiekvienas laive turėtų žinoti, kaip elgtis gaisro atveju ir priemonėmis, kurias būtų galima imtis norint išvengti gaisro plitimo arba užgesinti jį. Tai galėtų būti specialios saugos instrukcijos, gaisro gaisrinių žarnų panaudojimas, žinios apie gaisro gesinimui tinkamų prietaisų naudojimą.

Sprogimas

Sprogimas laive gali įvykti dėl daugelio priežasčių, tokių kaip užsidegusi degių medžiagų atviro laikymo patalpa, sprogusios dujų baliono, arba net laivo burtoje esančios amunicijos sprogdinimas.

Laivo sprogimas yra ypatingai pavojingas ir gali turėti ne tik vietinio, bet ir laivo struktūros gamybos pasekmes. Tokiu atveju svarbu imtis privalomų priemonių, siekiant išgelbėti laivą ir jo įgulą bei padėti imtis žingsnių žalos mažinimui.

Svarbu būti labai atsargiems ir įgyvendinti prevencines priemones, kad būtų išvengta gaisro ar sprogimo laive. Tai apima reguliarią gaisrinės apžiūrą, taisyklingą degiųjų medžiagų laikymą bei tinkamą apsaugą nuo sprogimo.

Visais atvejais, kai įvyksta gaisras ar sprogimas, svarbu nedelsiant imtis veiksmų, kad būtų išvengta galimų avarinių situacijų ir užtikrinta saugumas visiems laivo įgulos nariams ir keleiviams.

Nepalankios gamtos sąlygos

Nepalankios gamtos sąlygos dažnai yra pagrindinės priežastys, dėl kurių atsiranda laivo katastrofos. Nepakartojamos jėgos ir nepalankūs orų sąlygos gali sukelti didžiulę žalą laivui ir jo įgulai.

Kai kurios svarbios nepalankių gamtos sąlygų, kurios gali sukelti laivo katastrofą, yra stiprūs vėjai, vėtra, audros, pelėsiai, bangos, potvynis ir tt.

Stiprūs vėjai gali nulemti laivo judrumo praradimą ir sunkumų judėjimo kontrolėje. Ypatingai pavojinga yra vėjinis ciklonas, nes jis gali sukelti nekontroliuojamą laivo judėjimą.

Vėtra, kuri yra atmosferos sąlyga, kurios metu pasireiškia stiprus oro srautas tam tikru laiko tarpotyje, gali sukelti didžiulį pavojų laivui. Vėtra gali paveikti laivo judrumą, pamaišyti vandens dangtį ir sukelti potvynius.

Audros yra labai nepalankios gamtos sąlygos, kurios sudaro neįprastą oro sąlygą. Audros dažnai lydi stiprus vėjas, lietus, sustiprėjusį bangavimą, potvynius ir pan. Tai gali lemti laivo sunkumą valdyti ir keliamiems iššūkiams pasiekti.

Bangos yra kenksmingos gamtos sąlygos, kurios gali sukelti laivo judumo problema. Didelės bangos gali pažeisti laivo korpusą, sukelti nelygumus laivo šįsteleje ir labai paveikti laivo stabdymo sistemas.

Potvyniai yra ypatingai pavojingos gamtos sąlygos, kurios gali sukelti žymų laivo padidėjimą vandens lygyje. Dėl potvynių laivas gali susidurti su pavojingu vandenyje esančiu objektu arba gali pilnai potonsi.

Visos šios nepalankios gamtos sąlygos yra svarbios laivo katastrofos rizikos veiksniai. Todėl jų įvertinimas yra būtinas siekiant užtikrinti saugią laivybą.

Kuris atvejis klasifikuotas kaip „laivo avarija“

Kuriu atveju pavadink laivo katastrofa?

Klausimai ir Atsakymai ?

Kokie yra dažniausiai pasitaikantys laivo katastrofos atvejai?

Dažniausiai pasitaikančios laivo katastrofos yra susijusios su avarijomis, potvėriais, šniukščiojimu į akmenis ar uolias, taip pat su gaisrais arba sprogimais laive.

Kokios yra pagrindinės priežastys, dėl kurių įvyksta laivo katastrofos?

Pagrindinės priežastys, dėl kurių įvyksta laivo katastrofos, gali būti žmogaus klaidos, techninės gedimai, blogi oro sąlygos, per didelis apkrovas laivui, navigacinio ar saugumo įrangos veikimo sutrikimai ir kt.

Kokie padariniai gali būti po laivo katastrofos?

Laivo katastrofos gali turėti įvairių padarinių, įskaitant žalą laivui ir kroviniai, žmonių sužalojimus ar net mirtį, aplinkos teršimą, žuvininkystės išteklių praradimą ir kt.

Ar yra kokių nors priemonių, skirtų išvengti laivo katastrofų?

Taip, yra nemažai priemonių, skirtų išvengti laivo katastrofų. Tai apima griežtesnius saugumo standartus, geresį laivų konstrukciją, techninę įrangą ir sistemą, reguliarų laivų būklės tikrinimą, griežtą jūrininkų mokymą ir kt.

Kiek daug laivų katastrofų yra įvykę per pastaruosius metus?

Laivų katastrofų skaičius gali skirtis kiekvienais metais, tačiau per pastaruosius metus jų dauguma buvo užregistruota. Nors dauguma katastrofų atsitinka mažų laivų ar juodųjų dėžių skrodimų, kartais įvyksta ir didesnio masto katastrofos, pvz., kruizinių laivų potvėriai.

Kuris atvejis klasifikuotas kaip „laivo avarija“

!Komentarai

edvinas

ddd5bbfec34a7eddae5e5dbdfb107557?s=120&d=identicon&r=g

Labas! Norėčiau pasidalinti savo nuomone apie tai, kada galima pavadinti laivo katastrofa. Manau, kad galima sakyti, kad tai yra laivo katastrofa, kai laivas susiduria su sunkvežimiu ar kita jūrine transporto priemone ir atsitinka rimtas incidentas, kurio metu yra žūtbūtis arba dideli žalos mastas. Taip pat galima pavadinti katastrofa, kai laivas yra sumarinamas dėl nepalankių jūrų sąlygų arba nusidėvėjimo. Bet kokiu atveju, laivo katastrofa yra didelis nelaimingas atsitikimas, kuris turi didelių padarinių ir apie kurį tikrai būtina informuoti viešumą ir gauti pagalbą iš gelbėjimo komandų. Manau, kad saugumas jūroje yra labai svarbus, todėl turėtume siekti išvengti tokios katastrofos ir nuolat atnaujinti laivus ir jų įrangą, kad būtų užtikrintas keleivių ir įgulos saugumas.


jokubas[show_avatar email=qwerty305@mail.ru user_link=none display=name, show_nickname avatar_size=120]

Labas! Norėčiau pasidalinti savo nuomone apie laivo katastrofas. Tai yra labai traumuojantis įvykis, kuris atsitinka, kai laivas ištvirksta ir sukelia žmogiškąjį gyvybės praradimą. Mano nuomone, labiausiai laivo katastrofą reikėtų pavadinti tuo atveju, kai kaltas žmogaus faktorius. Pavyzdžiui, jei laivo kapitonas nepakankamai atidžiai stebi situaciją, pažeidžia saugumo taisykles arba ignoruoja oro prognozę. Taip pat, jei laivas nepataikė į kopą arba susidūrė su kito laivo grūdinta ptoma už nebūtino aktų žūtį tarifui. Abu šie atvejai rodo, kad žmogiškos klaidos ir nesilaikymas saugumo standartų gali lemti siaubingą rezultatą, kuris paveikia daugybę žmonių gyvenimus. Reikia skirti daugiau dėmesio laivo saugumo ir gerinti kapitonų mokymus, kad išvengtume tokių siaubių įvykių ateityje.


Andrius Jankauskas
6b048b42030416c0608c0b158c52a2c0?s=120&d=identicon&r=g

Labas! Norėjau pasidalinti savo nuomone apie katastrofų pavadinimą laivyne. Mano nuomone, laivo katastrofą galima būtų pavadinti tuo atveju, kai įvyksta didelė nelaimė, dalyvauja daug žmonių ir kyla rimtų pavojų sveikatai bei gyvybei. Tai gali būti, pavyzdžiui, kai laivas susiduria su ledynais, ugnimi arba paniršta keliais dėl blogų oro sąlygų. Taip pat galima pavadinti katastrofa tą atvejį, kai laivas sprogsta arba nuskęsta dėl techninių gedimų, kurie sukelia daugybę žmonių žūtį. Žinoma, bet kuri laivo avarija yra tragiška, bet, mano manymu, būtų pagrįsta tai pavadinti katastrofa tik tiems atvejams, kai padariniai ir žuvusiųjų skaičius yra labai dideli.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *