Kas yra ekranoplanas: aerodinaminį greitaeigį kūną pakeliančio laivo pranašumai

Kas Yra Ekranoplanas Virš Vandens Pakelia Aerodinaminį Korpusą?

Saugumas, efektyvumas ir greitis – tai svarbiausios naujosios technologijos tikslai šiandieninėje transporto industrijos srityje. Ekranoplanai, dažnai vadinami ir vandenvandeniniais arba “lėktuvų-raketa” laivais, yra naujoji inovacija, kuri gali transformuoti laivybą ir transportavimo sistemą.

Ekranoplanas tai ypatingas laivas, kurio veikimo principas grindžiamas aerodinaminės pakopos naudojimu. Tai leidžia jiems pasiekti labai didelius greičius ir tuo pačiu, sumažinti oro pasipriešinimą. Šie laivai galiausiai pakilo į orą dėl savo greičio ir neįprastų proporcijų.

Vienas iš ekranoplano pranašumų yra mažesnė aplinkosauginė įtaka. Dėl mažo kontakto su paviršiumi, ekranoplano tikslas yra skristi beveik ant vandens paviršiaus arba žemo aukščio ir užtikrinti kuo mažesnį šiukšlių ir triukšmo kiekį aplinkiniame plotelyje. Šis aspektas yra ypač svarbus jūrų ekosistemoms ir žuvų akvakultūrai, nes sumažėja triukšmas ir oro teršimas.

Kas yra ekranoplanas?

Ekranoplanas, taip pat vadinamas “spaudo lėktuvu” arba “upėtu keltu”, yra transporto priemonė, kuri gali veikti tiek ant vandens panašiai kaip laivas, tiek virš vandens panašiai kaip lėktuvas. Ekranoplanai yra unikalūs ir inovatyvūs kūdikiai, kurie naudoja judėjimo principus, vadinamąjį “ekraną”, kad pakeltų kūną iš vandens paviršiaus, mažindami trintį ir padidindami greitį.

Šie greitaeigiai laivai gali pasiekti didelius greičius ir efektyviai pervežti keleivius ar krovinius. Jie nėra priklausomi nuo tradicinės laivybos takų ir gali judėti netoli pakrantės, per didelius vandenyno atstumus ar net per ledo paviršius. Tai padeda išvengti dangos ir erdvės, kurią užima standartiniai laivai, problemų.

Ekranoplanai gali būti tiek keleivių, tiek krovininių. Keleivių transporto ekranoplanai yra dažnai naudojami kaip greiti ir efektyvūs pervežimo priemonės, kurios taip pat gali būti naudojamos religiniais tikslais, turizmui ar netgi karinei paskirčiai. Krovininiai ekranoplanai yra naudojami dideliems kroviniams ar specialioms paskirtims vežti. Jų naudojimas gali sumažinti tiek laivybos išlaidas, tiek laiko sąnaudas.

Ekranoplano privalumai:

  • Greitis: Ekranoplanai gali pasiekti didelius greičius, ko tradiciniai laivai negali padaryti. Tai leidžia greičiau ir efektyviau pervežti keleivius ar krovinius.
  • Efektyvumas: Ekranoplanai gali pervežti didelius kiekius keleivių ar krovinių, taip padidinant transportavimo efektyvumą ir sumažinant kelionės išlaidas.
  • Didelis judėjimo lankstumas: Ekranoplane nereikalinga tradicinė laivybos trasa ar orlaivio dalis, leidžianti jiems judėti ten, kur tradiciniai laiveliai negali veikti.

Aerodinaminės konstrukcijos principas

Eksperimentinio laivo ekranoplano konstrukcija yra pasirinkta tokia, kad būtų maksimaliai išnaudojami aerodinaminiai principai ir gautas labai didelis sustiprinto kūno aerodinaminis pakėlimo koeficientas. Tai užtikrina efektyvią ekranoplano dalinį pakilimą į orą prieš pilną skrydį.

Aerodinaminio pakilimo principas

Aerodinaminis pakilimas yra skirtingas nuo hidrodinaminio pakilimo, naudojamo tradicinėse vandens ir orlaivių technologijose. Ekranoplano skridimo metu ekranas, kuris yra toje pačioje aukštyje kaip ir vanduo, suteikia aerodinaminį pakėlimą. Tai įmanoma dėl ekranoplano struktūros, kurioje naudojamos sparnų proporcijos ir kryptis, kad būtų pasiektas maksimalus aerodinaminis pakilimas ir mažinamas šuolio poveikis.

Kritinio greičio principas

Kritinis greitis yra minimalus greitis, kurio pasiekus ekranas pradeda pakilti nuo vandens paviršiaus, tačiau dar nepradeda skraidyti. Kai ekranas skraidydamas pasiekia kritinį greitį, jo aerodinaminis pakilimas išauga ir patampa stabilus skrydis. Tai leidžia ekranoplanui pereiti iš dalinio pakilimo prie pilno skridimo. Kritinį greitį nustatyti yra labai svarbu, nes jis turi tiesioginį poveikį ekranoplano aerodinaminiam ir hidrodinaminiam elgesiui be solidžių paviršių poveikio ir kontroliuoja ekranoplano skrydžio efektyvumą.

Aerodinaminis konstrukcijos principas ir būdai skirtingi nuo įprasto lėktuvo dizaino, tačiau tai leidžia pasiekti didesnį pakėlimo koeficientą, kuris suteikia ekranoplanui daug pranašumų asmeninio transporto, krovininio transporto ar net karo laivo vaidmenyje.

Privalumai palyginti su kitais transporto priemonėmis

Antrankiai ekranoplano privalumai, palyginti su kitais transporto priemonėmis, suteikia jam unikalų vietą transporto sektoriuje.

1. Didelis našumas ir greitis

Eksperimentiniai ekranoplanai gali pasiekti labai didelį greitį, kadangi jie juda net prieš 90% pagrindinės gaiviklinės oroiosios srovės. Didelis našumas leidžia ekranoplanui pasiekti vietą greičiau nei tradiciniai laivai ar ORV.

2. Efektyvumas ir mažesnė aplinkos terša

Ekranoplanas sunaudoja kur kas mažiau degalų nei aviacinės ar automobilių transporto priemonės. Tai reiškia, kad jis ne tik yra ekologiškesnis, tačiau ir mažiau teršia aplinką. Be to, ekranoplanas sugeba judėti ant vandens paviršiaus, todėl nekelia pakilimo bangos, kuri gali turėti neigiamą poveikį jūros aplinkai.

Todėl ekranoplanai gali būti naudojami tolimesniams maršrutams, pasiremdami šiais privalumais, kurie juos išskiria iš kitų tradicinių transporto priemonių.

Saugumas ir ekologija

Eksperimentuojant su ekranoplanais, itin svarbus aspektas yra jų saugumas. Dėl savo konstrukcijos, ekranoplanai yra stabilūs ir mažai jautrūs vandens būklei, todėl juose labai maža tikimybė apversti arba susidurti su kliūtimis. Taip pat, ekranoplanai yra lengvai kontroliuojami ir valdomi, o tai dar labiau didina jų saugumą.

Taip pat, ekranoplanai turi ekologinių pranašumų palyginti su tradiciniais oro ir vandens transporto priemonėmis. Ekranoplanai skrenda žemyn netoli vandens paviršiaus, todėl jų išmetamų teršalų ir triukšmo kiekis yra žymiai mažesnis nei skrendant lėktuvu ar plaukiant dideliu laivu.

Plaunami ištekliai

Ekranoplanai naudoja specialius variklius, kurie yra efektyvesni ir aplinkai draugiškesni nei tradiciniai transporto priemonių varikliai. Be to, ekranoplanams reikia mažiau degalų, nes jie naudoja efektyvų aerodinaminį efektą, pasikėtęs nuo skridimo aukščio ir greičio.

Gyvoji gamta

Dėl savo mažo išmetamų teršalų kiekio, ekranoplanai mažiau kenkia gamtai ir turi mažesnį poveikį gyvajai gamtai. Jų tinkamas naudojimas ir eksploatavimas gali padėti išlaikyti ekosistemų pusiausvyrą ir mažinti žalingą žmogaus veiklos poveikį jūrų ir upių gyvybei.

Ekrakoplanai yra nauja, inovatyvi ir perspektyvi transporto priemonė, kuri gali pasiūlyti ne tik didelį greitį ir efektyvumą, bet ir mažesnį poveikį aplinkai. Tokie pažangūs laivai gali būti ateities transporto priemonės, kurios pakeis tradicines ir praturtins žmonių transporto galimybes.

Įvairios ekranoplano paskirtys

Ekranoplanas yra ypatingas transporto priemonės tipas, kuri gali būti panaudojama įvairioms paskirtims. Šio neįprasto laivo pranašumai suteikia galimybių įgyvendinti įvairias veiklas, kurios yra labai svarbios tam, kad būtų išnaudotas jo potencialas.

Ginkluotės pristatymas

Vienas iš pagrindinių ekranoplano pranašumų yra didelis krovinio talpa, kuri leidžia transportuoti įvairius objektus. Tai galima panaudoti ginkluotės pristatymui, kur gali būti transportuojami kareivės, ginklai, sprogmenys ir kt. Ekranoplanas leidžia pristatyti šiuos krovinius greitai ir efektyviai, nes jis gali važiuoti tiesiai ant vandens, nebijodamas kliūčių.

Ieškant ir gelbėjant

Dėl ekranoplano gebėjimo praryti daugiau nei vieną pakilimo ir nusileidimo aikštelę įvairiems vandens telkiniams, jis yra puikus pasirinkimas ieškoti ir gelbėti. Ekranoplanas gali būti įrengtas specialiais paieškos ir gelbėjimo prietaisais, taip padedamas vykdyti misijas, siekiant rasti dingusius laivus arba išgelbėti žmones vandenyje.

Įprastam laivui reikėtų daug laiko, kad būtų pasiektas ilgesnis atstumas nuo kranto, tačiau ekranoplanas gali tai padaryti greičiau ir efektyviau, dėl to jis yra ideali priemonė šios paskirties operacijoms.

Šie yra tik keletas pavyzdžių, kaip galima panaudoti ekranoplaną, tačiau šių laivų pranašumų galima rasti daugybę kitų naudingų taikymų.

Istorija ir svarbūs ekranoplano modeliai

Ekranoplanai buvo sukurti jau XX a. viduryje, tačiau jų istorija pasižymi dideliu paslapties ir slaptumo sluoksniu. Pirmasis iš visų eksperimentinių modelių buvo prancūzų inžinieriaus Jeana Albertoso Haiku sukurtas aparatas. Tai buvo mažas, bet svarbus žingsnis link didesnę masę keliančio ekranoplano koncepcijos.

Svarbiausi ir įdomybėmis pranašaujantys išbandymai prasidėjo tarpukariu. Sovietų inžinieriai, vadovaujami Rostislovo Alexejevičiai Aransinija, sukūrė eksperimentinį modelį, vadinamą “Ship XP-1”. Tai buvo pirmasis bepilotis ekranoplanas, kuris pasiekė milžinišką greitį ir fantastines keliamąsias galias. XP-1 atliko kelis bandymus, kurie įrodė tokios technologijos perspektyvas.

Vėliau, XX a. antroji pusėje, sovietai sukūrė “Lun” ekranoplano modelį, kuris buvo ginkluotas ir galėjo naudotis kariniais tikslais. Šitas aparatas pasižymėjo didesniu dydžiu ir didesnėmis keliamomis galiomis. Tokio tipo ekranoplanai buvo plačiai naudojami sovietinėje karo infrastruktūroje ir buvo įtraukti į karinius strateginius kelionės į Angliją planus.

Praėjus dešimtmečiui, Rusija ir kitos šalys pradėjo investuoti į ekranoplano technologijas, siekdamos tobulinti keliamųjų ekranoplanų koncepciją. Svarbiausia tokių modelių ypatybė yra jų pajėgumas pristatyti didelį kiekį krovinio už mažą laiko tarpą. Tai suteikia ekranoplanams potencialą tapti nauju greito krovininio transporto būdu, kuris taip pat turi naudingas ekologines ypatybes.

Yra keli svarbūs ekranoplano modeliai, kurie verti paminėjimo. Tai “Caspian Sea Monster”, “Orlyonok”, “A-050 Albatross” ir “Lun” (arba “Morskoy Lev” rusų kalba), kiekvienas su savo unikaliu dizainu ir paskirtimi. Šie modeliai buvo sėkmingai išbandyti ir naudojami įvairiose srityse, pradedant kariniu transporto priemone ir baigiant civiliniu krovininiu transportu.

Istorija ir svarbūs ekranoplano modeliai yra didžiulis žingsnis link naujų oro transporto technologijų plėtros. Tokie aparatai turi daug pranašumų, tokių kaip didelis greitis, efektyvumas ir mažos sąnaudos. Taigi, ateityje gali būti, kad ekranoplanai taps populiaria alternatyva tradiciniam aviacijos transportui.

Kaip veikia ekranoplanas?

Ekranoplanas veikia pagal principą, vadinamą „glijavimo efektu“. Kadangi ekranoplanas skrenda per žemę arba per vandenį, jis gali pasiekti aukštą greitį su mažesne trintimi ir mažesniu atsparumu orui nei tradiciniai lėktuvai.

Ekranoplano pagrindinis komponentas yra šiaudamedis, arba siostras, kuris veikia kaip „plokštelė“. Šioje struktūroje yra specialios konstrukcijos, leidžiančios ekranoplanui pakilti virš vandens arba žemės paviršiaus ir plaukti taip, tarsi jis glaudžiasi prie paviršiaus.

Taigi, ekranoplano skridimo proceso metu tai svarbiausi veiksniai:

  • Didelis pastatrūkis – šis faktorius leidžia ekranoplanui palaikyti aukštą greitį ir efektyviai judėti per vandenį ar žemę.
  • Maža orlaivio masė – tai leidžia ekranoplanui efektyviau judėti bei palaikyti stabilumą vandens arba žemės paviršiuje.
  • Didelis sraigtasprogių skaičius – šie prietaisai paspartina ekranoplano skridimo procesą ir pagerina efektyvumą.

Tokiu būdu, veikiant glijavimo efektui ir išnaudojant aukščiau aprašytus veiksnius, ekranoplanas gali pasiekti žymiai didesnį greitį nei tradiciniai lėktuvai bei laivai, taip pat gali pralenkti juos efektyvumo požiūriu.

Ekranoplano techniniai specifikacijos

Ekranoplanas yra unikalus transporto priemonės tipas, kuris jungia lėktuvo ir laivo savybes. Šis aerodinaminio greitaeigės kūno pakeliančio laivo dydis ir techniniai parametrai labai skiriasi nuo tradicinių orlaivių, todėl jis turi keletą specifikacijų, kurios pateikiamos žemiau.

Ilgis: ekranoplano ilgis gali siekti nuo 10 iki 100 metrų, priklausomai nuo modelio ir paskirties.

Plotis: ekranoplano plotis gali būti nuo 10 iki 50 metrų, apie pusę jo ilgio.

Aukštis: ekranoplano aukštis nuo vandens paviršiaus gali būti nuo 2 iki 6 metrų.

Maksimalus greitis: ekranoplano maksimalus skrydžio greitis svyruoja nuo 200 iki 500 kilometrų per valandą, priklausomai nuo jo dydžio ir variklių galios.

Kėlimo galia: ekranoplanas gali kilti tiesiogiai iš vandens paviršiaus, nereikalingas ilgas oro trajektorijos pravažiavimas, kaip lėktuvams. Tai pasiekiama dėl specifinio ekranoplano projekto, kuris naudoja aerodinaminio pakėlimo jėgą.

Svoris: ekranoplano maksimalus leidžiamas svoris gali būti nuo kelių dešimčių iki kelių šimtų tonų.

Varikliai: ekranoplano varikliai gali būti vienos arba kelios turbina(s) arba varikliai, priklausomai nuo modelio. Jie suteikia ekranoplanui reikiamą trauką skrydžiui ir judėjimui po vandeniu.

Paskirtis: ekranoplanai gali būti naudojami tiek civiliniams, tiek kariniams tikslams. Civiliniai ekranoplanai dažnai naudojami tam, kad greitai pervežtų krovinius arba keleivius per didelius atstumus, o kariniai ekranoplanai gali būti naudojami misijoms tiek ant sausumos, tiek vandenyje.

Ekranoplano techninės specifikacijos yra itin svarbios norint vadovautis šios transporto priemonės projektavimo, statybos ir naudojimo procesuose. Jos lemia jo gebėjimą skristi, plaukioti ir veiksmingai atlikti užduotis pagal numatytą paskirtį.

Ekranoplanų naudojimo perspektyvos ateityje

Ateities ekranoplanai gali turėti svarbią vietą nei tik civilinės, bet ir karinės aviacijos srityje. Dėl savo unikalios technologijos ir galimybių, ekranoplanai gali efektyviai palaikyti ryšius tarp nutolusių teritorijų, greitai tiekti humanitarinę pagalbą nelaimių zonoms ir vykdyti karines operacijas.

Ekranoplanai gali būti naudojami kaip patikimas logistikos sprendimas vietose, kur nėra tinkamos infrastruktūros gali priimti tradicinių lėktuvų, arba ją sunku pasiekti dėl audringo oro ar geografinių sąlygų. Šie laivai gali greitai ir efektyviai transportuoti krovinius ir žmones per vandenį, sumažinant kelionės laiką ir padidinant efektyvumą.

Taip pat, ekranoplanai gali būti naudingi kariniams tikslams. Jų gebėjimas operuoti šalia vandenyno paviršiaus, bet būti pakankamai aukštai, kad išvengtų pavydui radarų aptikimo, suteikia jiems taktinį pranašumą. Jų didelis judėjimo greitis leidžia vykdyti greitą pajėgų perkėlimą arba tiesioginę priešo audringų pajėgų loginį naikinimą.

Ekranoplanų taikymo galimybės ateityje yra plati ir daugkartinės. Nors šiuo metu ši technologija dar neįgavo didelio populiarumo ar pripažinimo, galimybės yra neabejotinos. Tai gali būti atsakas į daugelį ateities iššūkių ir tinkamas sprendimas situacijoms, kai tradiciniai pervežimo ir transportavimo būdai yra neefektyvūs arba netinkami.

Ekranoplanų naudojimo perspektyvos civilinėje aviacijoje

Ekranoplanai gali būti taikomi civilinėje aviacijoje kaip greitaeigis ir efektyvus transporto priemonė, leidžianti sutrumpinti kelionės laiką tarp nutolusių vietovių. Jų gebėjimas skristi per vandenį ir tiesiogiai nusileisti ar pakilti iš sąstingio vandens leidžia pasiekti vietoves, kur tradiciniai lėktuvai negali pristatyti keleivių ar krovinių.

Ekranoplanų naudojimo perspektyvos karinėje aviacijoje

Ekranoplanai gali būti labai naudingi karinėje aviacijoje dėl savo gebėjimo lengvai perlipti per vandenį ir vykdyti operacijas šalia kranto linijos. Jų didelis greitis ir pasiekiamumas padaro juos efektyviais įrankiais karinio greitojo reagavimo, pajėgų perkėlimo ir tiesioginės operacijų vykdymui.

Together we can build a better future!

Kas Yra Ekranoplanas Virš Vandens Pakelia Aerodinaminį Korpusą?

Kas yra ekranoplanas: aerodinaminį greitaeigį kūną pakeliančio laivo pranašumai

Dažnai užduodami klausimai ?

Kas yra ekranoplanas?

Ekranoplanas tai orlaivis, kurio evoliucija gavo vardą slegties lėktuvas. Tai išorėje panašus į Ltakovą, tačiau jo lėktuvinis korpusas yra aerodinaminio dizaino su didžiulėmis sparnų plokštėmis, kurios leidžia laivui pakilti iš povandeninio efekto.

Kokia yra ekranoplano pranašumų esmė?

Ekranoplanai pasižymi dideliu greičiu ir efektyviu kuro sąnaudų naudojimu. Tai leidžia ekranoplanams būti labai naudingais transporto priemonėmis, ypač vandens telkiniuose, kuriose jie gali slėptis po vandeniu ir greitai judėti be didelio vargo.

Kokie yra ekranoplano privalumai palyginus su tradiciniais lėktuvais?

Ekranoplano pranašumai, palyginti su tradiciniais lėktuvais, yra šie: didesnis greitis, mažesnės oro srovės efekto sąnaudos, galimybė nusileisti ant netvarkingų paviršių ar net vandens, didesnis veikimo efektyvumas mažesnėse aukštybėse.

Kas Yra Ekranoplanas Virš Vandens Pakelia Aerodinaminį Korpusą?

!Diskusijos

Tomas

b67d030d9a1d11a25c696ea526da62c3?s=120&d=identicon&r=g

Straipsnis apie ekranoplanus yra labai įdomus. Aš, kaip įvairių technologijų entuziastas, labai domiuosi šiomis temomis. Ekranoplanai yra unikalūs laivai, kurie naudoja plataus sparno efektą, kad išlaikytų kūną ore, keliasdešimt centimetrų virš vandens arba žemės paviršiaus. Tai suteikia jiems didžiulį pranašumą – greitį. Ekranoplanai gali pasiekti labai didelius greitį, kurio įprasti laivai ar lėktuvai negali pasiekti. Tai yra tiesiog nuostabu! Be didelio greičio, ekranoplanai turi dar keletą privalumų. Pavyzdžiui, jie yra labai ekonomiški, nes naudoja mažiau degalų nei įprasti lėktuvai. Taip pat jie yra mažiau veikiami oro sąlygų, nes jie nekeliauja labai aukštai ore. Tai reiškia, kad ekranoplanai gali būti naudojami ir sudėtingose oro sąlygose, kurias gali patirti kitos transporto priemonės. Manau, kad ekranoplanai gali būti naudingi siekiant spartesnio ir efektyvesnio transporto. Jie gali būti naudojami kaip krovinių laivai, keleivių laivai ar netgi kariniai laivai. Tai tikrai įdomus ir perspektyvus transporto priemonės tipas. Kaip tikras technologijų mylėtojas, laukiu ateities, kai ekranoplanai taps daugiau paplitusiais ir plačiai naudojamais.

[divider]
ryansh907

aee40b401eb8a9711a155f4451ef254f?s=120&d=identicon&r=g

Labai įdomi tema apie ekranoplaną! Man asmeniškai jis pritraukė dėmesį dėl savo unikalumo ir potencialo. Šis aerodinaminis greitaeigis kūnas iš tikrųjų turi daug privalumų palyginti su įprastais laivais ar orlaiviais. Pirma, man labai patinka, kad ekranoplanas gali plaukti žemės paviršiaus artumoje pasinaudodamas efektu, vadinamu “pagalbiniu ekranu”. Tai leidžia jam skristi tiesiogiai virš vandenyno paviršiaus ir pasiekti didesnį greitį. Tai būtų labai naudinga, ypač kelionėms dideliais atstumais. Antra, ekranoplanas taip pat gali pakelti labai didelį krovinį arba keleivių skaičių. Šis privalumas yra labai svarbus, ypač kai reikia greitai ir efektyviai pervežti daug prekių arba žmonių. Galvoju, kaip tai būtų idealu skubant į atokias salas arba didelėse uostų ir oro uostų infrastruktūros plėtros projektuose. Tačiau, kaip ir su bet kokia technologija, yra ir tam tikrų iššūkių, susijusių su ekranoplanais. Vienu iš jų yra sunkumai manevruojant arti žemės paviršiaus ir pokyčiais oro sąlygoms. Taip pat, ekranoplanai reikalauja specialių infrastruktūrinių sąlygų, pvz., didelio vandens gylio, kad galėtų naudotis visais savo privalumais. Vis dėlto, manau, kad ekranoplanai gali atnešti daug naujovių ir patogumų transporto sistemoje. Jie gali pagerinti kelionės greitį, efektyvumą ir patogumą. Tikrai įdomu sekti šios technologijos vystymąsi ateityje ir matyti, kaip ji gali paveikti mūsų kasdieninį gyvenimą.


Vytas
db9f7c88b6bbd4422345ebf376787901?s=120&d=identicon&r=g

Straipsnis apie ekranoplaną yra labai įdomus. Mano nuomone, ekranoplano pranašumai yra daugiau nei akivaizdūs. Pirmiausia, tai patogi ir greita transporto priemonė, kuri galėtų talentingai pakeisti tradicinius laivus ar lėktuvus. Todėl, jis galėtų tapti labai naudinga transatlantinės transporto sistemos dalimi. Be to, ekranoplanas yra gana efektyvus ekologiškai, nes dėl aerodinaminių savybių jis naudoja mažiau degalų, o tai reiškia mažiau išmetamų teršalų į aplinką. Tokie laivai taip pat gali plaukti bei skristi paleidimo ir nusileidimo vietose, kurios yra labai nerealiai vidutinėms transporto priemonėms. Taigi, tai yra jaukas ir inovatyvus transporto būdas, kuris būtų ne tik greitas, bet ir palankus aplinkai. Manau, kad ekranoplanas tikrai turi potencialą tapti ateities transporto priemone.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *